Vill inte att han ska slaktas!!

Hej, det är en ganska solig men kall dag och det blåser som f*n. Aja nu till att komma till dagens sak jag vill dela med er, jag var idag på mitt jobb för som ni vet har jag skrivit på min profil att jag jobbar på 4H och där finns det massor av djur och jag älskar djur av alla sorter och när jag är där känner jag verkligen att jag kan koppla av och tänka på annat än skolan och allt annat som känns jobbigt. Men i allafall nu har jag fått reda på att en av hästarna som heter Linus och har är en nordsvensk/ardenner och är 8 år (vilket är väldigt lite för en häst) och jag har nu fått reda på att han på grund av sitt dåliga ben inte kan vara kavr längre utan han kommer slaktas och jag är så grymt ledsen och tror inte det är sant, sedan fick jag också reda på att våran high cattle kalv Märta också kommer slaktas och jag är så ledsen för hon är en av världens keligaste kor och just nu känns det lite jobbigt men jag hoppas att det kommer till nåt bra ställe i himmlen och jag kommer alltid älska båda. Stora kramar Cizzin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0