På väg hem:(

Hej, idag är jag på väg hem från min mormor, vilket jag tycker är ganska jobbigt för hon har ingen man och måste klara sig mkt själv, men som tur är har hon sina grannar som hon är bra kompis med:) Just nu sitter jag mamma och Astrid i bilen och försöker låta som Sid i Ice Age och tävlar i Gul bil:) Idag kommer nog inget speciellt hända jag kommer nog att träffa min kompis Malin och sedan kommer jag vara tvungen att hinna packa om för i morgon åker jag till Rhodos:D Jag ska verkligen försöka bli brun men detta innebär att det kommer bli en veckas blogg uppehåll men när jag kommer tillbaka kommer ni få se massor av bilder därifrån;) Aja det som kommer hända är nog att jag kommer hänga vid poolen och bara ta det lungt men jag ska ta många bilder och ikväll tänkte jag sätta in lite bilder från konfirmationen och sommaren med Cizzin:D må så gott Cizzin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0