Biokväll!!

Hej svejs, idag ska jag bara ta de chill, jag vaknade kl.10 och låg kvar till kvart över och tänkte  snart e sommaren slut Gud va trist. Men i alla fall så gick jag upp och duschade och tvättade håret, sedan så gick jag till mina två marsvin Alfons och teddy båda är super söta:D och vi skulle ta ut dem i sin hage så när jag och Astrid gjorde det så såg vi samtidigt att det låg en död fågel vid dörren. När vi visade den för mormor sa hon att den nog hade flygit in i rutan, och både jag och Astrid tyckte så synd om den så vi begravde den. Men nu för att komma till höjdpunkten på dagen så ska jag min mamma mormor och Astrid gå och se på "Sommaren med Göran" i kväll och det ska bli så j*vla kul! Om ni vill veta vad filmen handlar om kan jag berätta om den i kväll:D Ha det så bra tills dess;) kram  Cizzin Jag och Alfons:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0