Allt var BLÅTT!

Just nu är jag hos min mormor, med min mamma och min lillasyster. min mormor är lite av den äldre sektionen så vi kom hit för att hjälpa henne med det hon inte klarar av. Jag och min lillasyster Astrid hade fått order att måla dörren så vi satte helt enkelt i gång efter 5 min så var jag och Astrid täkta i blå färg som så klart skulle vara vattentät(skitkul!). Sen när vi vara klara och skulle tvätta av oss så gick inte färgen bort med något man kunde inte skrubba inte tvätta inte tvättmedel, och då tänkte jag "fan vi e körda". Men sedan hörde jag min mormor säga "men flickor här har jag ju lacknafta". För er som inte vet så är lacknafta ett super starkmedel gjort av bensin! Så vi fick bort färgen på oss men jag såg att hela golvet var fullt med blåa fläckar på mattan och tapeten och spegeln.... så man kan ju säga att vi hade en rätt fartfylld dag:D Men ett tips ha alltid lite lacknafta hemma bara utifall att;) Kramar Cizzin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0